Panasonic TX-L37ET5E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L37ET5E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

post9010 11-08-2013
Geschreven voor: Panasonic TX-L37ET5E

TV uit middensegment voor aantrekkelijke prijs bij foto klein: scheelt meer dan € 200,= met huidige aanbieder op deze site.

Beeld is scherp maar was ietwat donker (daarom ECO ode uitgeschakeld.
Verder alle overige eco modi uitgeschakeld om te voorkomen dat TV na een bepaalde tijd 2 of 4 uur uitschakelt.

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen; maar ik noest wat invullen om deze review te posten

Kreeg 5 jaar garantie omdat het een showroommodel betrof die schadevrij is.

instellingen (voor vloeiende en scherpe beelden):
-true cinema
-alle eco standen uit
-contrast: 45
-framerate: minimaal

wimvb63 28-12-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L37ET5E

Afgelopen zaterdag deze Panasonic TX-L37ET5 led 3d gekocht. Aanvankelijk wilden wij een andere t.v kopen, echter de verkoper van Foto Klein heeft ons gewezen op deze tv. Mede omdat wij alleen de mogelijkheid hebben van digitenne gebruik te maken blijkt het beeld echt schitterend. De reden van het mooie beeld is nl oa 300 hz. Daarnaast beschikt de tv over een ingebouwde media-player. Dus je hoeft geen los apparaat meer aan te schaffen. Middels de diverse usb aansluitingen kan je een usb stick of harde schijf aansluiten voor je films etc. Het is echt een zeer complete tv met vele mogelijkheden.
We zijn er heel blij mee.

Anoniem 08-10-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L37ET5E

Ik heb deze Panasonic 3D Smart Led-TV met 37" scherm nu twee weken en hij bevalt prima. Scherm heeft mooi formaat en prachtig beeld en geluid. Zwart is op kijkafstand ook echt zwart. Groter is zeker niet nodig. Zeer eenvoudige installatie via verkorte handleiding, waardoor ik gelijk de TV kon aansluiten en TV kon kijken. Voor de vele extra mogelijkheden zit er een CD bij met een uitgebreide digitale handleiding. Omdat ik al een draadloze internet router heb voor mijn PC, kon ik ook gelijk verbinding maken met het internet, omdat er geen aparte dongel meer nodig is. Hierdoor is surfen op Internet, Youtube, Skype en Facebook ook op het grote TV scherm beschikbaar. Verder zitten er al vier 3D-brillen bij, dus die hoef je er niet meer apart bij aan te schaffen. Ik heb vervolgens nog wel apart een CI+ CAM module van Neotion besteld. Hierdoor kan ik met de TV afstand-bediening door de digitale kanalen heen zappen. De apart kabel decoder met extra afstandbediening heb ik nu gelukkig niet meer nodig. Conclusie; een prima 3D HD Led-TV !!!

Rik088 31-08-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L37ET5E

Wat een Top TV! Het is 5 minuten opbouwen maar daarna heb je direct 3D plezier!

Voor het geluid gebruik ik een soundbar,,, van de tv heb ik het geluid niet getest.

De module van Ziggo werkt zeer goed, normaal tv ziet er haar scherp uit en een full hd film is echt geweldig.

Met de mogelijkheden ben ik in het bijzonder blij. de TV kan via een USB stick veel films afspelen. ik heb een 3D film vanaf mijn USB gekeken, geen hapering en perfect beeld.

Het gebruiksgemak krijgt geen 10 :(. Het menu is iets traag en ik moet wel kritisch blijven!

de TV ziet er mooi uit, een klein doorzichtig randje en een zilvere voet.

een echte aanrader!

tjobbe 23 09-08-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L37ET5E

geluid is goed veel beter dan gedacht.het beeld is
het mooiste wat ik gezien hebt van vele led tv.
en in gebruik heel simpel voor oude mensen van
mijn leeftijd en ik ben blij dat ik deze hebt.

Axel Köhler 02-08-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L37ET5E

Ik heb deze panasonic tv nu al een paar dagen en hij is beter dan ik had gedacht: de 3d beelden zijn geweldig en er zijn veel app's zoals youtube, skype en facebook. Het enige dat een klein beetje tegenvalt zijn de kleuren: ze zijn een beetje dof. Voor de rest is het een prima HD tv!

Nef-U 09-05-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L37ET5E

Ik heb deze tv nu ruim een maand en heb hem gekocht voor de vele opties en relatief scherpe prijs. Het design is niet spectaculair maar voldoet wat mij betreft prima. De geluidskwaliteit is prima net als het algemene gebruiksgemak. Ik heb wel een hele tijd lopen stoeien met de instellingen om de beeldkwaliteit naar wens te krijgen. Heb hiervoor de eco mode uitgezet en de framerate op minimaal gezet. Dit zorgt voor een veel natuurlijker en vloeiender beeld bij HD dan wanneer de tv het signaal zelf opschaalt naar 300hz. In combinatie met mijn humax decoder (geen HD) is het beeld stukken minder dan met de Dvb HD module. Verder zijn de extra opties als ingebouwde wifi adapter, mediaplayer, USB en sd sleuven, browser voor internet en de passieve 3D allemaal prima. Al met al een compleet uitgeruste tv voor een nette prijs

Rob12345 08-08-2012

Beste H k,

Even ter info:
Met de mediabox van UPC kun je 1 programma opnemen en tegelijkertijd kijken naar een ander programma.
Dat kan met je aangesloten harddisk niet.
Je moet de Tv dan op de zender laten staan die je op wilt nemen.

Nef-U 11-08-2012

Beste Rob12345,

De framerate pas je aan door in het menu de optie beeld te kiezen --> vervolgens geavanceerde instellingen --> Intelligent Frame Creation --> deze zet je uit of op minimaal om een vloeiender beeld te krijgen. Succes!

h k 08-06-2012

heb je aan deze tv een harde schijf gekoppeld zoja, welke? Ik heb deze tv besteld en wil er programma's van de tv mee opnemen en dan op de harde schijf zetten. net zoals de dvr van upc.

Rob12345 08-08-2012

Beste Nef-U,
hoe pas je de framerate aan op deze TV?

Nef-U 06-07-2012

Het is mij niet gelukt om een programma direct op een externe harde schijf op te nemen, volgens mij wordt deze functie pas ondersteund bij de duurdere modellen. Wanneer iemand wel weet hoe dit moet hoor ik het graag!